Wróć

Liczy się to czego nie widać – długopisy reklamowe UMA z technologią NFC

Posted on
Kategoria: Bez kategorii
Tagi: Długopisy NFCDługopisy reklamoweDługopisy UMAdługopisy z logoNFCNFC tag

Zbliżeniowe przesyłanie danych cieszy się coraz większą popularnością. Szybka i niezwykle wygodna technologia NFC znalazła efektywne zastosowanie także w obszarze reklamy, pozwalając na wyświetlanie dowolnych materiałów w zaledwie kilka sekund. Na szczególną uwagę zasługuje linia Trinity UMA. Długopisy z NFC to zaskakujący gadżet dla tych, którzy cenią nowoczesne rozwiązania.

Czym jest i jak działa technologia NFC?

Technologia NFC (ang. near field communication) umożliwia przesyłanie danych pomiędzy dwoma urządzeniami w niewielkiej odległości. Komunikacja bliskiego zasięgu jest wykorzystywana m.in. do płatności zbliżeniowych, konfiguracji połączeń Bluetooth czy szybkiego uwierzytelniania, np. otwierania drzwi czy nawet przesyłania plików. Ze względu na niesamowitą wygodę użycia znalazła zastosowanie także w branży reklamowej – liderem rozwiązań wykorzystujących NFC jest marka UMA. Długopisy Trinity są dostępne w naszej ofercie. 

Nowoczesna i interaktywna reklama – jak działają długopisy UMA PEN Trinity?


Tag NFC jest odpowiednio skonfigurowany. Znajduje się dokładnie pod logo inside NFC tag, dzięki czemu jest zupełnie niewidoczny. Po zbliżeniu długopisu do urządzenia z funkcją odczytu NFC (obecnie to większość smartfonów, tabletów, laptopów czy smartwatchy) urządzenie przesyła analogowy sygnał, który wywołuje akcję. W ten sposób pozwala tworzyć systemy zapisu i udostępniania danych o dowolnej tematyce.

Gadżety reklamowe z technologią NFC – zastosowanie

Wykorzystanie technologii bliskiego kontaktu daje niezwykle wiele możliwości. Długopisy reklamowe UMA PEN są doskonałym narzędziem do przekazywania zróżnicowanych danych w przystępnej, nowoczesnej i bezdotykowej formie. 

Mogą kierować m. in. do:

  • – strony internetowej czy landing page
  • – profili w mediach społecznościowych
  • – spotów reklamowych i video wizerunkowych
  • – materiałów promocyjnych i sprzedażowych (ulotki, broszury, katalogi produktowe)
  • – aktualnych ofert i menu restauracji,
  • – wizytówek i danych kontaktowych.

“Zwykły” gadżet, niezwykłe doświadczenie

Długopisy reklamowe UMA PEN Trinity na pierwszy rzut oka niczym nie różnią się od tradycyjnego gadżetu. Czip NFC jest zupełnie niewidoczny, co dodaje elementu zaskoczenia. W momencie zbliżenia długopisu do urządzenia, na ekranie użytkownika wyświetli się wybrany komunikat – dane kontaktowe, informacja o aktualnej promocji czy spot promocyjny. 
Który model wybrać? Nowoczesny, wygodny, zapadający w pamięć. Nasz faworyt to wariant Trinity, flagowy produkt marki UMA. Długopisy zapewniają wysoki komfort pisania, są dostępne w kilkudziesięciu kolorach i różnych wykończeniach. Dają też standardowe możliwości znakowania, dzięki czemu nadrukowane logo firmy jest symbolicznym kluczem do wirtualnej reklamy.

Chcesz dowiedzieć się więcej? Skontaktuj się z nami!

Produkt miesiąca Powrót na górę